Powered By Blogger

Thursday, April 11, 2013

No title..

Sbb xde title adalah kerana aku x tau nk letak tajuk pe..

Aku arini abiskan masa sempena ketiadaan bos aku dgn ngendap blog org eh?ngendap? Xla..aku mmg suka masuk blog org n baca sometime gelak2 sometime rse meluat..mcm2 rse la..

Ok! Xyah nk ckp aku curi tulang or x halal rezeki aku coz yg tu hanya yg kat atas tu lebih tahu..lgpon aku rse x salah kot aku ambik time keje aku buat benda lain coz aku dtg awal terus buat keje..keje banyak aku blik lambat tanpa claim ot..so aku rse bnda tu fair la kn..

Tp yg paling penting sebenarnya pada aku adalah niat kau sendiri..kalau kau kata itu salah ini salah..adakah ianya melibatkan hidup mati kau? Adakah ianya menjejaskan periuk nasi kau? X ada kan? So biarlah aku nk curi tulang ke.. Die nak mengular ke..biarkan..xde kaitan dengan kau pon..

Sebenarnya susah nak puaskan ati orang lain ni..so kalau nak rasa senang abaikan je pe orang nk cakap pasal kita..yg penting kita tau sapa diri kita..salah betul..dosa pahala bukan kerja die tu..tp Allah yang satu...

No comments:

Post a Comment

cakap lah ikut suke..xde sapa nk halang...